teisipäev, 17. august 2010


Seekordsed tegemised on sellised! Üks vana postkast sai uue kuue ja ma loodan väga siiralt, et see ikka uuele omanikule meeldib! Väga raske oli metallist postkasti värviga ilusti katta ja lõpuks sai sinna vist värvikihte 3 korda peale kantud! Tulemus on kaugelt igaljuhul ilus.
Edasi sai veel tassiküünlaid tehtud, need on ja jäävad minu lemmikuteks ja uskuge või mitte mulle on ilusatest roosidega tassidest endale päris suur serviis kogunenud. seda lihtsalt tänu sellele, et mõned tassid on niiiiiiiii ilusad, et ma ei raatsi neid täis valada ja ära kinkida või müüa.

Nädalavahetus oli mul tegus! Üks selline huvitav tellimus oli mul veel. See on nii lahe kalender, et tahan kohe endale ka sellise teha. Puidule püüdsin veidi muhu mustrit teha ja kalendrikuud said vana kalendri järgi üles tähendatud. Kuid ja kuupäevi saab märkida puupulga abil, mis käivad vastavalt aukudesse! Lahe ju!
Ja veel äkki keegi leiab midagit, mida tahaks endale soetada, siis piilu siia!

http://www.abiksikka.blogspot.com/

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kalender on kena ja väga vahva idee.

vusserdis

Külli ütles ...

Nii ilus kalender!

Kiku ütles ...

Oi kui vahava Vusserdist siin kohata!
Aitäh Külli, kahjuks pole päris minu idee, selline kalender.