pühapäev, 25. aprill 2010

Uus postkast!

Mul on nüüd uus postkast! :D
Nimelt oli vana postkast nii palju juba vett ja vilet saanud, et minestas posti küljest ühel lumelükkamisepäeval ära! Päris pikka aega seisis vana postkast nukralt kivihunnikul, kuniks täiesti uus postkast saabus!
Kuna aga lapsed kodus mainisid, et see on nagu prügikast, siis arvasin kohe, et peab selle kastiga midagi ettevõtma! Maalisin peale pisut muhu ainelisi lilli ja uus postkast nagu ponks!


Maalitud sai akrüülvärvidega. Miski pärast koorub aga just punane värv maha, teised värvid püsivad peal ilusti!

7 kommentaari:

Diana Tammann ütles ...

Tubli! Nii ilus postkast! Soovin talle ja sulle ;) palju häid kirju ja ilusaid kaarte ja ka postisaadetisi-kinke sõpradelt. Väga armas kast!. :))

viki ütles ...

Tead, ma tahan selle idee varastada, kas võib? ma ei teeks sama asja aga tead, sinu postkast on kaunim mida ma olen näinud :D Ma ei teeks kui mul poleks täpselt samasugune :D

Kiku ütles ...

Dots! Aitäh!
Viki! Tore kui mingi idee andsin!

Anonüümne ütles ...

Väga ilus, tõeline pilgupüüdja. Teeksin isegi, kui oskaksin. Aitäh Sulle toreda kommentaari eest, mis minu blogisse jätsid.

vusserdis ütles ...

Väga uhke postkast. Tule külla ja maali minu postkast ka ilusaks.

Annyliis ütles ...

Wau...tahaks ka sellist iludust :)

Muhv ütles ...

Väga ilus armas postkast!