esmaspäev, 16. august 2010

Üle pika aja...........

Tõesti üle pika aja teen postituse! Olen küll vahepeal nokitsenud igasuguste asjade kallal, aga kõike pole viitsinud ka pildile klõpsida. Kindlasti mõtlete, mis puu kamakas see roosiga on??? See on minu ukeshodija, noh, et tuulega uks kinni ei lajataks! :D Kõige mõnusamad on ikka need puujupi maalid. Saavad kiiresti valmis ja mõnusad kinkida ka.
Kiisuga silt "Tänase päeva tööd! " on olnud ka üks ütlemata populaarne, olen neid ikka päris palju teinud. Kui nüüd kellelegi meeldib see kiisu silt või siis ülemine rannaga pilt, siis need on ka saadaval.
See meremaal on üks pikemaid lauajuppe, mida olen teinud, kuigi pildil tundub ta sama suur kui teisedki.
Veel üks puule tehtud maal, see on majanumber linna minu emale ja tädile.
Varsti jälle, sest näidata on veel palju!

Kommentaare ei ole: