kolmapäev, 17. november 2010

Mardilaadast, tegemistest ja Käsitööga Tööle2




Oh jummel ku pikalt pole ma siia piiksugi teinud! Aga on ka põhjust ja kohe mitu! Sügis on muidu värvide aeg, aga see sügis on minu jaoks olnud üks vastik sompus ja masenduse aeg. Peale oma ema igaviku teele saatmist, polnud mul tahtmist mitte kui midagi teha. Käsitöö isu kadus kapitaalselt ja oma aia jätsin ka unarusse.
Samas tore oli see, et sain sellisele kursusele nagu Käsitööga Tööle2 ja tänu sellele olen saanud uusi tuttavaid ja head käsitöö alast koolitust. Juhendajateks on oma ala profid ja kõikidelt osalejatelt on üht koma teist õppida.
Käsitööga Tööle2 raames sai ka Mardilaadal käidud ja nii palju tuttavaid kohatud, et õhtuks oli suu mulk lausa valus. Pilte tegin ma palju ja siia ei viitsi neid küll kõiki üles laduda, seega kes tahab piiluda, siis siin on link meie töödest tegemistest kursusel ja ka mardilaadast. (no vot ei oska mina siia panna lühikest linki üles)
http://www.facebook.com/album.php?aid=36764&id=100000712452209&l=2a68bd3403



Tänu kursusel käimisele olen hakanud yegema nn. tootearendust. Otsin süüteroosidele õiget pakendit. Tegin Facebookis isegi väikese küsitluse. Mis muidugi kinnitas seda, et inimesed on erinevad ja erinevatele inimestele meeldivad erinevad pakendid.

Ja muidugi on algamas ju Jõulude eelne aeg! seega olen väga palju küünlaid valanud. Lisaks tassiküünaldele on nüüd ka purgiküünlad.

1 kommentaar:

Heli ütles ...

Tere, Käsitööga tööle on üks ütlemata vajalik projekt Eestis. Ka mina osalesin möödunud aastal selles projektis, Tartus. Oli põnev õppeaasta. Edu ja inspiratsiooni!